Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GESS Indonesia 2017: To Mobile Learning στο επίκεντρο των δράσεων

Η Ινδονησία είναι το μεγαλύτερο μουσουλμανικό κράτος στη γη, με πληθυσμό πάνω από 250.000.000 κατοίκους. Η χώρα αυτή συμπεριλαμβάνεται στις κορυφαίες ασιατικές χώρες που εφαρμόζουν τεχνολογίες διδασκαλίας με φορητές συσκευές στα σχολεία, κάτι που θα αποτελέσει το επίκεντρο του "GES Indonesia", της μεγαλύτερης εκπαιδευτικής διάσκεψης της Νοτιοανατολικής Ασίας, που θα φιλοξενηθεί στην Τζακάρτα στις 27-29 Σεπτεμβρίου 2017. 

Σύμφωνα με στοιχεία της Ambient Insight, η Ασία θα επενδύσει άμεσα περίπου 7,7 δις δολάρια σε τεχνολογίες Mobile Learning, με την Ινδονησία να έρχεται τρίτη σε επενδύσεις, μετά την Κίνα και την Ινδία.  Να σημειωθεί ότι οι επενδύσεις αυτές γίνονται παρόλο που, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ (2010), η χώρα βρίσκεται μόλις στην 117η θέση όσον αφορά στο κατά κεφαλήν εισόδημα των κατοίκων της. Συγκριτικά, να αναφερθεί ότι ενώ η αντίστοιχη θέση της Ελλάδας είναι η 30η, οι επενδύσεις της χώρας μας στις αντίστοιχες τεχνολογίες είναι μηδενικές.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές της GES Indonesia, η διείσδυση των κινητών στους νέους μεταξύ 8 και 18 ετών έχει φτάσει το 67%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό αυτών που διαθέτουν έξυπνο κινητό φτάνει το 20%, ποσοστά πολύ χαμηλότερα από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. 

Και όμως, στην χώρα αυτή, υπό το φως της αναδυόμενης διείσδυσης της τεχνολογίας των φορητών συσκευών, ξεκίνησαν να αναπτύσσονται σημαντικές πρωτοβουλίες για την ένταξή τους στα σχολεία. Στο πλαίσιο του "GES Indonesia", διοργανώνονται συνεδρίες όπως: "Η ώρα της διευκόλυνσης στον προγραμματισμό", "Εφαρμογές Android και Gadgets στη διδασκαλία των Μαθηματικών",, "Δημιουργώντας εκπαιδευτικά παιχνίδια με εύκολο τρόπο", "Μετατρέποντας την εξάρτηση από τα παιχνίδια, σε εξάρτηση από την μάθηση".  

Η συνδιάσκεψη έχει ελεύθερη συμμετοχή και απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς, διευθυντές Σχολικών Μονάδων και γονείς. Περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής ΕΔΩ.  

Μανόλης Κουσλόγλου 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...