Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γίναμε ενός έτους: Το ΤΟΠ-10 της χρονιάς που πέρασε.


Πέρασε ακριβώς ένας χρόνος (6/1/2017) από την ημέρα που έγινε η πρώτη δημοσίευση σε αυτό το blog και η οποία αφορούσε στην έναρξη κυκλοφορίας του "Ηλεκτρικού Κυκλώματος 2 Αντιστατών" στο play store. Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι το απλό αυτό προγραμματάκι, συμπεριλαμβανομένης της αγγλικής έκδοσής του, έχει εγκατασταθεί σε περίπου 1000 κινητά  μέχρι σήμερα, κυρίως σε Ελλάδα, U.S.A. και Ινδία.

Το blog αυτό δημιουργήθηκε για δύο λόγους: Ο πρώτος ήταν να δώσει διέξοδο στην ακατάσχετη πολυλογία του δημιουργού του. Ο δεύτερος λόγος ήταν για να αποτελέσει ένα μέσο διάχυσης πληροφοριών, ιδεών, ειδήσεων και προτάσεων που αφορούν κυρίως στο θέμα του Mobile Learning. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείψουν άρθρα περί φυσικής, αλλά και εκπαιδευτικής πολιτικής.  

Με αφορμή τα σημερινά μας γενέθλια, κάνουμε μια σύντομη αναφορά στα πιο πολυδιαβασμένα άρθρα της χρονιάς. Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι κάποια από αυτά διαβάστηκαν πολύ, χάρη και σε καλούς συναδέλφους που τα κοινοποίησαν ή τα αναδημοσίευσαν. Ακολουθεί το... ΤΟΠ 10:











Καλή και δημιουργική η νέα χρονιά!
Μανόλης Κουσλόγλου

Σχόλια

  1. Μανόλη να σαι καλά να μοιράζεσαι και να επικοινωνείς με όλους μας πάντα επιτυχίες και όμορφες εργασίες...με απειρες θεάσεις όπως λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημοσθένη, ευχαριστώ πολύ μετά από μισό χρόνο! Τώρα μόλις είδα το μήνυμα με τις ευχές...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...