Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η διαδικασία αίτησης για επιμόρφωση Β2 επιπέδου, σε απλά βήματα.


Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν ολοκληρώσει την επιμόρφωση Β1 επιπέδου και επιθυμούν να καταθέσουν αίτηση προκειμένου να επιμορφωθούν σε Β2 επίπεδο, οφείλουν να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Επισκέπτονται την ιστοσελίδα: https://e-pimorfosi.cti.gr/mis/home κει επιλέγουν "Είσοδος". Η είσοδος επιτυγχάνεται με τους δοσμένους κωδικούς που διαθέτουν.

Βήμα 2. Από το μενού "Διαχείριση στοιχείων", επιλέγουν διαδοχικά "Προσωπικά στοιχεία" και "Υπηρεσιακά στοιχεία". Ελέγχουν τα στοιχεία τους και συμπληρώνουν ή μεταβάλλουν κάποια από αυτά, εφόσον το κρίνουν απαραίτητο. Ολοκληρώνουν πατώντας "Καταχώρηση".
Προσοχή: Το βήμα αυτό είναι απαραίτητο ακόμη κι αν δεν έχει επέλθει καμία μεταβολή στα στοιχεία τους.

Βήμα 3. Από το μενού "Αίτηση επιμόρφωσης" επιλέγουν "Προφόρμα Αίτησης Συμμετοχής". Τσεκάρουν τη σχετική επιλογή.

Βήμα 4. (προαιρετικό) Από το μενού "Αίτηση επιμόρφωσης", μπορούν να επιλέξουν "προβολή αποτελεσμάτων επιμόρφωσης", προκειμένου να διαπιστώσουν αν η παρακολούθηση της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου ήταν επιτυχής. Επίσης, μπορούν να εκτυπώσουν και την βεβαίωση συμμετοχής τους στην επιμόρφωση Β1 επιπέδου.

Βήμα 5. Από το μενού "Αίτηση επιμόρφωσης", επιλέγουν "προβολή διαθέσιμων προγραμμάτων". Κάνοντας κλικ στους κωδικούς τους, μπορούν να δούνε το ωρολόγιο πρόγραμμά τους.

Βήμα 6. Από το μενού "Αίτηση επιμόρφωσης", επιλέγουν "Υποβολή/προβολή αίτησης". Επιλέγουν από την αριστερή στήλη τα διαθέσιμα προγράμματα ΙΙΑ και ΙΙΒ (από 1 ως 3 προγράμματα) και τα μεταφέρουν στην αροστερή στήλη πατώντας το βελάκι προς τα δεξιά. Επιλέγουν "Καταχώρηση επιλογών" 

Η διαδικασία αίτησης συμμετοχής σε πρόγραμμα επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ολοκληρώθηκε. Καλή επιτυχία στην κλήρωση.

Οι πλήρεις, αναλυτικές οδηγίες για την κατάθεση αιτήσεων, ΕΔΩ

Όλες οι πληροφορίες του έργου και των διαδικασιών, ΕΔΩ


Μανόλης Κουσλόγλου


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...