Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι είναι ποιο επικίνδυνο τελικά, οι καρχαρίες ή... οι selfies. Μια ανασκόπηση 2015 - 2019




 Ακούγεται ως ανέκδοτο, αλλά δεν είναι. Σύμφωνα με μία έρευνα που διεξήχθη στα μέσα του 2015 από την μεγάλη Διεθνή εταιρία στο χώρο των Media, mashable.com , περισσότεροι άνθρωποι είχαν σκοτωθεί μέσα στο 2015 προσπαθώντας να βγάλουν Selfie, από όσους… φαγώθηκαν από καρχαρίες:

Η ποιο συνηθισμένη αιτία θανάτου την ώρα μιας Selfie είναι η πτώση από κάπου ψηλά (μπαλκόνια, γέφυρες, ουρανοξύστες), ενώ ακολουθούν τα τρένα (ηλεκτροπληξία από τις γραμμές, σύγκρουση), ο πνιγμός (σε πηγάδια, πισίνες, λίμνες, ποτάμια), ενώ ουκ ολίγοι έχουν φαγωθεί από άγρια ζώα, όπως αρκούδες, ελέφαντες, τζάγκουαρ κ.α, Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι κάποια Πάρκα στις Η.Π.Α. έχουν κλείσει, καθώς ήταν αδύνατο για τους υπευθύνους να αποτρέψουν τους επισκέπτες από το να επιχειρούν Selfie με αρκούδες.
Μην έχοντας ιδέα πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν όσοι αναζητούν μια πρωτότυπη selfie, όλο και περισσότεροι χώροι απαγορεύουν τις Selfies ή τα σελφομπάστουνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, κάποια Πάρκα της Disney απαγόρευσαν πριν από τρία χρόνια τη χρήση σελφομπάστουνων.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, τελικά μέσα στο 2015 κατάφεραν να σκοτωθούν περίπου 50 άτομα επιχειρώντας να βγάλουν Selfie, ενώ το 2016 φαίνεται ότι είχαμε τα διπλάσια θύματα.
Μέσα στο 2017, καταγράφηκαν συνολικά 105 θάνατοι ή σοβαροί τραυματισμοί: Αρκετούς τους πάτησε το τραίνο, κάποιοι άλλοι πνίγηκαν, άλλοι έπαθαν ηλεκτροπληξία σε γραμμές τρένου και έναν το έφαγε ελέφαντας. Όλοι τους είχαν προσπαθήσει να απαθανατίσουν τους εαυτούς τους και... το κατάφεραν στην κυριολεξία.
Το 2018 τα θύματα μειώθηκαν στα 26, ενώ το 2019 κλείνει με μόλις 14 θανάτους και τραυματισμούς! Οι πιο πολλοί έπεσαν από ύψος, ενώ έναν τον έφαγε τζάγκουαρ.
Εν κατακλείδι, το σύμπαν ίσως και να έχει όρια, αλλά η ανθρώπινη βλακεία όχι. 

Μανόλης Κουσλόγλου

ΠΗΓΕΣ:



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...