Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9ο Συνέδριο ΤΠΕ Σύρου: Ανακοίνωση των Βιωματικών Εργαστηρίων





Ανακοινώθηκαν τα Βιωματικά εργαστήρια που θα υλοποιηθούν στο 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη», που θα υλοποιηθεί στις 28, 29, 30 Απριλίου 2017, στην Σύρο, υπό την Αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ, 174921/Δ2/19-10-2016, e-diktyo.eu
  1. Εργαστήριο Οπτικής Επικοινωνίας στην πράξη: κινούμενα έργα OpenArtLab, Φύτρος Κώστας.
  2. Εργαστήριο Μουσικής Τεχνολογίας στην πράξη, Μουσικοθεραπεία OpenmusicLab, Φύτρος Κώστας.
  3. Ενσωμάτωση διαδικτυακών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης στη διδακτική πράξη – Δημιουργία κοινοτήτων πρακτικής και μάθησης, Γλέζου Κατερίνα.
  4. Δραστηριότητες Αξιοποίησης του Συστήματος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Edison, Γλέζου Κατερίνα, Μπιρμπίλης Γιώργος.
  5. Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 1.0, Γλέζου Κατερίνα, Ιωσηφίδου Μαρία, Ξηρίδου Αδαμαντία. Εντάσσεται στο πλαίσιο της Scratch Day in Syros 2017.
  6. Εργαστήριο καινοτόμου διδακτικής του κέντρου για χαρισματικά – ταλαντούχα παιδιά (CTY GREECE), Αντώνης Χρυσός – Ναπολέων Μάου – Χάιδω Σαμαρά – Γεωργία Τσουλφά.
  7. Δημιουργώντας ασκήσεις στον διαδραστικό πίνακα μαζί με τους μαθητές, Μαρία Στιβακτάκη.
  8. Ψηφιακή αφήγηση, Παναγιωτοπούλου Γιώτα.
  9. Μια «Ανεστραμμένη Τάξη» στο Edmodo: Αξιοποιεί Και Εφαρμόζει Τη Δημιουργική Γραφή Στη Χημεία Με Ποικιλία Ψηφιακών Εργαλείων, Σ. Σμυρνή – Π. Ψυχογυιοπούλου.
  10. Παιδαγωγική αξιοποίηση της δράσης eTwinning, Φαρασόπουλος Νεκτάριος Πρεσβευτής eTwinning.
  11. eTwinning Live και Twinspace, Φαρασόπουλος Νεκτάριος – Καπράλου Χρύσα.
  12. Stem και eTwinning, Λούβρης Άρης.
  13. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με αισθητήρες, Ρούμελης Νίκος – Πόπη Κωνσταντινίδου.
  14. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με υλικά κουζίνας, Ρούμελης Νίκος – Πόπη Κωνσταντινίδου.
  15. Arduino: εκπαιδευτική ρομποτική για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, Σοφία Σωτηρίου – Ιάκωβος Μαστρογιάννης.
  16. Αξιοποίηση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης Moodle στην διδασκαλία μαθημάτων, Γρηγοριάδης Πρόδρομος.
  17. Ρομποτικές κατασκευές συνθέτοντας δομικά στοιχεία και η δημιουργία προγραμματιζόμενων «συμπεριφορών», Οικονόμου Βασίλης
  18. Διαδραστικές επιφάνειες (tablets), ψηφιακό πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό. H επίδραση τους στις μεθοδολογίες εκπαίδευσης αλλά και στο ρόλο του Εκπαιδευτικού, Οικονόμου Βασίλης
  19. Από τα Windows και το MS Office στο Ububtu και το LibreOffice, Μπούσιου Θεόδωρος.
  20. Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού πακέτου Ρομποτικής Lego WeDo 2.0, Γλέζου Κατερίνα, Ιωσηφίδου Μαρία, Ξηρίδου Αδαμαντία. Εντάσσεται στο πλαίσιο της Scratch Day in Syros 2017.
  21. Η Μέθοδος της Ψηφιακής Αφήγησης μέσα από το Erasmus + Project “idigStories”, Δαρζέντα Μελίνα.
  22. Ανοιχτές Τεχνολογίες και Τρισδιάστατη Εκτύπωση στην Εκπαίδευση, Αθανάσιος Δεληγιάννης
  23. Ένα μάθημα πρακτικής σε ανοιχτό περιβάλλον moodle, Βιβή Φώτη
  24. Thymio Robot: αναπτύσσοντας αλγοριθμικές δεξιότητες ευχάριστα και δημιουργικά για κάθε ηλικία και βαθμίδα εκπαίδευσης, Νίκος Δαπόντες – Γιάννης Κωτσάνης  

Σύντομα θα κοινοποιηθεί η φόρμα, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στα παραπάνω εργαστήρια.


Πηροφορίες: http://e-diktyo.eu/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...