Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Saatchi Gallery: Από τις αυτοπροσωπογραφίες του Ρέμπραντ στις σέλφι. Διαγωνισμός!

Οι σέλφι διαδόθηκαν πολύ με τα έξυπνα κινητά, ωστόσο, στην πραγματικότητα αυτή η μορφή έκφρασης δεν είναι και τόσο καινούργια. 

Αυτό τουλάχιστον είναι το μήνυμα της έκθεσης «Από τη σέλφι στην Αυτοέκφραση» της Saatchi Gallery που παρουσιάζεται στο Λονδίνο.

«Οι σέλφι έχουν γίνει πιθανότατα η πιο εκφραστική μορφή της οπτικής επικοινωνίας που έχει υπάρξει ποτέ εδώ και γενιές. Και για αυτό το λόγο, είτε πρόκειται για ένα πολιτιστικό ίδρυμα είτε όχι, δεν μπορείς να το αγνοήσεις. Και αυτό που κάνουμε είναι ότι δεχόμαστε τη συνέχεια της ιστορίας. Εδώ και αιώνες μοιραζόμαστε εικόνες του εαυτού μας, απλά τώρα το κάνουμε μαζικά», τονίζει ο Νάιτζελ Χερστ της Saatchi Gallery. 

Η διαδρομή που καλύπτει ξεκινάει από τις αυτοπροσωπογραφίες του Ρέμπραντ και του Βαν Γκογκ και φτάνει μέχρι το μαζικό φαινόμενο των σέλφι από τα κινητά τηλέφωνα. 

«Το να τραβάει κανείς σέλφι με αυτό το κινητό, δεν χρειάζεται να είναι ναρκισιστικό. Σήμερα οι φωτογραφίες από τα smartphones είναι αποδεκτές. Αυτή η έκθεση δείχνει το δημιουργικό δυναμικό της μοντέρνας αυτοπροσωπογραφίας».

Δείτε το σχετικό βίντεο του euronews.gr:  https://www.youtube.com/watch?v=b8_k-aqBEOU

Σε αυτό το πλαίσιο η Saatchi Gallery ενώνει τις δυνάμεις της με την Huawei ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε καλλιτέχνες, φωτογράφους αλλά και απλούς οπαδούς της selfie από όλον τον κόσμο να να λάβουν μέρος σε έναν μεγάλο διεθνή διαγωνισμό. Τα έργα των νικητών θα εκτεθούν στην στους χώρους της Saatchi Gallery!

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.saatchigallery.com/selfie/

ΠΗΓΕΣ:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...