Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέσα στον Μάρτιο οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών για το Β1 επίπεδο στις Τ.Π.Ε.

Στην τελική ευθεία φαίνεται πως μπαίνει το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις ΤΠΕ για τους εκπαιδευτικούς. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση που φιλοξενείται στο eduportal.gr, τα Κ.Σ.Ε. και οι πιστοποιημένοι Επιμορφωτές ενημερώθηκαν σχετικά με τις προβλεπόμενες διαδικασίες, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο επόμενο δίμηνο. 

Βασικά σημεία της ανακοίνωσης:

 - Αυτήν την περίοδο γίνεται η κατανομή των προγραμμάτων στα Κ.Σ.Ε.

- Τη Δευτέρα 20 Μαρτίου θα ενημερωθούν τα Κ.Σ.Ε. σχετικά με τα προγράμματα που έχουν εγκριθεί να αναλάβουν.

- Τέλη Μαρτίου αναμένεται η έναρξη αιτήσεων για τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να επιμορφωθούν

- Τον Μάιο αναμένεται η έναρξη των προγραμμάτων, τα οποία θα υλοποιούνται σε 3-ωρα μαθήματα.

Η πλήρης ανακοίνωση με όλες τις λεπτομέρειες στο eduportal.gr. Επίσης, να διευκρινίστεί ότι:

- Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 36 διδακτικές ώρες και θα έχει διάρκεια 12 περίπου εβδομάδων 

- Θα επιμορφωθούν εκπαιδευτικοί πολλών κλάδων κατανεμημένοι σε "συστάδες" ομοειδών κλάδων
 
Περισσότερες πληροφορίες στον δικτυακό τόπο του Ι.Τ.Υ.Ε. "Διόφαντος" 


Μανόλης Κουσλόγλου 

Υ.Γ. Τα προγράμματα θα ξεκινήσουν τέλη Μαΐου και θα έχουν διάρκεια... 12 εβδομάδων; Ζήσε Μάη μου...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...