Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΙΝΗΤΙΚΗ - ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ στο GOOGLE PLAY STORE

 
Η νέα εφαρμογή "ΚΙΝΗΤΙΚΗ - ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ" για κινητά Αndroid είναι γεγονός και  μπορείτε να την κατεβάσετε από το:

ή να σκανάρετε το παρακάτω QR:


Η εφαρμογή αναπτύχθηκε για τους μαθητές της Β' Γυμνασίου, στο πλαίσιο του Κεφαλαίου 5 (ΕΝΕΡΓΕΙΑ) του μαθήματος της ΦΥΣΙΚΗΣ.

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να εργαστεί με την Κινητική ή τη Δυναμική Ενέργεια. Ανάλογα με την επιλογή του, μπορεί να εκτελέσει τις ακόλουθες διαδικασίες:

- ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (Κ): Ανάλογα με τα στοιχεία που διαθέτει ο χρήστης, μπορεί να υπολογίσει τη Μάζα, την Ταχύτητα ή την Κινητική Ενέργεια ενός αντικειμένου.
Σημείωση: Αν ο χρήστης γνωρίζει την ταχύτητα σε Km/h, η εφαρμογή την μετατρέπει εύκολα σε m/sec και στη συνέχεια καταχωρεί αυτόματα το αποτέλεσμα στο σχετικό πεδίο καταχώρησης.

- ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (U): Ανάλογα με τα στοιχεία που διαθέτει ο χρήστης, μπορεί να υπολογίσει το Ύψος (h), τη Μάζα (m) ή τη Δυναμική Ενέργεια ενός αντικειμένου
Σημείωση: Αν ο χρήστης δεν γνωρίζει το Βάρος, η εφαρμογή το υπολογίζει εύκολα από τη μάζα (m) και την επιτάχυνση της βαρύτητας (g) και στη συνέχεια καταχωρεί αυτόματα το αποτέλεσμα στο σχετικό πεδίο καταχώρησης.

Προβλέψεις:
Η εφαρμογή εμφανίζει σχετικά μηνύματα, καθώς δεν δέχεται στα σχετικά πεδία καταχώρησης δεδομένων:
- Αρνητικές τιμές Βάρους (w), Μάζας (m), Κινητικής Ενέργειας (Κ) και Επιτάχυνσης της Bαρύτητας (g)
- Ετερόσημες τιμές Δυναμικής Ενέργειας (U) και Ύψους (h)
- Κενές ή μη αριθμητικές τιμές καταχωρήσεις

Προτείνεται η χρήση της εφαρμογής ως συμπλήρωμα κατά την επίλυση ασκήσεων Κινητικής και Δυναμικής Ενέργειας, προς επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων.

Η εφαρμογή έλαβε όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις:
Σημείωση:  Πρόκειται για τη δεύτερη δημοσιευμένη εφαρμογή, μετά την "ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ 2 ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ

Μανόλης Κουσλόγλου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...