Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

THE TELEGRAPH: Η γραφειοκρατία εμποδίζει Διευθύντρια να μπλοκάρει τη χρήση ίντερνετ μέσω κινητών στο Σχολείο της




          Σύμφωνα με σημερινό άρθρο (19/1/2017) της "The Telegraph", η Διευθύντρια Σχολείων προσπάθησε να μπλοκάρει τη χρήση του ίντερνετ μέσω κινητών από τους μαθητές, χωρίς όμως επιτυχία, καθώς ο μοναδικός τρόπος που μπορούσε να το κάνει θεωρείται ποινικό αδίκημα στη Μ. Βρετανία.

          Πιο συγκεκριμένα, η Julia Polley, Διευθύντρια του Wensleydale School και του Sixth Form College στο Νορθ Γιορκσαϊρ, είχε απογοητευτεί τόσο πολύ από τη συνεχή χρήση των κινητών από τους μαθητές, που αποφάσισε να δώσει ένα τέλος σε αυτό το θέμα. Έγραψε λοιπόν μία επιστολή προς τους γονείς, ενημερώνοντάς τους για την κατάσταση στο σχολείο και πληροφορώντας τους ότι γι' αυτόν το λόγο είχε επενδύσει σε ειδική τεχνολογία μπλοκαρίσματος του 4G internet, ενώ είχε επεκτείνει τα φίλτρα του wi-fi προκειμένου να περιορίσει τη προσβασιμότητα σε πολλά Sites.

          Τελικά τα σχέδιά της τελικά δεν μπόρεσαν να πραγματοποιηθούν, καθώς ενημερώθηκε από τους επίσημους Φορείς Τηλεπικοινωνιών ότι οι ενέργειές της αποτελούν ποινικό αδίκημα.

          Τα συστήματα μπλοκαρίσματος κινητών εκπέμπουν σήματα στις συχνότητες επικοινωνίας τους, εμποδίζοντάς τους με αυτόν τον τρόπο να κάνουν κλήσεις, να στείλουν μηνύματα, αλλά και να έχουν πρόσβαση στο Internet.

          Το πρόβλημα είναι όμως ότι τα συστήματα αυτά είναι παράνομα επειδή επηρεάζουν την ευρύτερη περιοχή, αλλά και άλλες συχνότητες, διαφορετικές από αυτές για τις οποίες είναι σχεδιασμένα. Για παράδειγμα, μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στις Δημόσιες ραδιοφωνικές συχνότητες διάσωσης.

          Η Διευθύντρια των Σχολείων ενημέρωσε ωστόσο τους γονείς ότι θα λάβει κάθε μέτρο ώστε να περιορίσει την απόσπαση της προσοχής των μαθητών λόγω της χρήσης προγραμμάτων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ προέτρεψε τους γονείς να προβούν σε αντίστοιχες ενέργειες στο σπίτι.


Μανόλης Κουσλόγλου
ΠΗΓΗ:  http://www.telegraph.co.uk/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΕΡΣΕΙΔΕΣ: Η εικονογραφημένη ιστορία μιας χρυσής βροχής

Φέτος, στις 12 Αυγούστου η βροχή των Περσειδών φθάνει στο μέγιστό της. Ωστόσο, καθώς το φαινόμενο έχει ξεκινήσει ηδη, αξίζει να ξεκινήσουμε την παρατήρηση και... τις ευχές μας πολύ νωρίτερα. Άλλωστε, ο αριθμός των "πεφταστεριών" αυξάνει με αργούς ρυθμούς, καθώς περνάνε οι μέρες, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να τα παρακολουθούμε από τις αρχές Αυγούστου, τις νύχτες που είναι ο ουρανός πιο σκοτεινός. ΛΙΓΗ ΦΥΣΙΚΗ Οι Περσείδες είναι στην πραγματικότητα αστρική σκόνη που έχει αφήσει πίσω του ο κομήτης Σουίφτ-Τατλ, κατά τη μεγάλη περιφορά του, διάρκειας 133 ετών, γύρω από τον Ήλιο (κόκκινο σύννεφο στην εικόνα 1). Καθώς η γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, τον Αύγουστο συγκρούεται με αυτήν τη σκόνη, η οποία έτσι εισέρχεται στην ατμόσφαιρά της με ταχύτητα 50 Κm/sec. Αποτέλεσμα της σύγκρουσης αυτής είναι η βροχή διαττόντων, τα γνωστά πεφταστέρια. Εικόνα 1. Περιφορά του Σουίφτ Τατλ και της Γης γύρω από τον Ήλιο Ο παρακάτω σύνδεσμος επιτρέπει τη μελέτη...

30 Παροιμίες και Ρήσεις (αυστηρά για Φυσικούς)

Παρακάτω παρουσιάζεται ένα σταχυολόγημα... μεταποιημένων παροιμιών, όπως τις συλλογίστηκε ένας Φυσικός όταν "έσφιξαν" οι καλοκαιρινές ζέστες του Αυγούστου. Βεβαίως, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καταλλήλως από τους συναδέλφους μέσα στην τάξη.  Μια διδακτική πρόταση λοιπόν...    Φυσική γενικά - Η Φυσική είναι μισή αρχοντιά (Λαϊκή σοφία) - Φυσική άνδρα δείκνυσι (Σοφοκλής) - Πυρ, γυνή και Φυσική (Τα τρία κακά. Μένανδρος) - Φυσική ανίκατη μάχαν (Αντιγόνη του Σοφοκλή, στ. 781). - Θεού θέλοντος και Φυσικής επιτρέποντος (Λαϊκή σοφία) - Της μαγείας τα καμώματα τα βλέπει η φυσική και γελά (παροιμία) - Η φυσική βγήκε από τον παράδεισο (λαϊκή σοφία) - Φυσική, μήτηρ πάσης μαθήσεως (αρχαίο ρητό) Φυσικοί - Αγάπα τον Φυσικό σου με τα ελαττώματά του (λαϊκή σοφία) - Άλλα τα μάτια του Φυσικού, άλλα του Θεολόγου (παροιμία) - Φυσικού παρόντος, πάσα Αρχή παυσάτω (αρχαίο γνωμικό) - Για τον Φυσικό γεννάει κι ο κόκορας (παροιμία) - Με όποιον Φυσι...

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγκριτικά με την αντίστοιχη ταχεία διάδοση και ευρεία παγίωση των κινητών τηλεφώνων και ταμπλετών παγκοσμίως. Με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία, η χρήση των smartphones στην Β'θμια εκπαίδευση εντοπίζεται στις πολύ αναπτυγμένες οικονομικά χώρες. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια χρήσης τους σε χώρες του Τρίτου Κόσμου, εξ' ανάγκης και λόγω έλλειψης άλλων ηλεκτρονικών πόρων, όπως Η/Υ, δίκτυα κ.α. Στις υπόλοιπες χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, η ένταξη των προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μάλλον ανύπαρκτη. Οι κυριότεροι λόγοι είναι η έλλειψη σχετικής νομοθεσίας αλλά και η προκατάληψη που υπάρχει σε σχέση με τη χρήση κινητών συσκευών επικοινωνίας από έφηβους στα Σχολεία. Την ίδια στιγμή ωστόσο επιτρέπεται, και προωθείται πολλές φορές, η χρήση των κινητών εκτός σχολείου. Αυτή η αντιφατική στάση ...