Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΦΟΡΗΤΗ ΜΑΘΗΣΗ στη Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ: Η αρχή

Η φορητή μάθηση, ή μάθηση μέσω προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών (m-learning), εξαπλώνεται με μάλλον αργούς ρυθμούς διεθνώς, συγ...

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

Κλείσαμε (μόλις) έναν μήνα ζωής...

Δεν μου άρεσαν τα blogs. Τα θεωρούσα σύνθετα στην αναζήτηση υλικού και με λίγες δυνατότητες. 

Δύο άσχετες... παραινέσεις που μου έκαναν, ένας καλός συνάδελφος Φυσικός και μετά από λίγο καιρό ένας Καθηγητής Φυσικής του Ε.Κ.Π.Α., με οδήγησαν στη δημιουργία του Blog μου. Γεννήθηκε στις 6 Ιανουαρίου, όπως κι εγώ.

Πρώτα - πρώτα, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω (αλλά και να... ζητήσω συγνώμη από) όσους... έχουν χάσει τον καιρό τους μέχρι σήμερα διαβάζοντας κάποιες σκέψεις μου. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν είχε επισκεψιμότητα το Blog, θα το είχα κλείσει ήδη. Ποιο το νόημα; 

Παραθέτω τώρα λίγα ενδιαφέροντα στοιχεία:

Σε ένα μήνα, περίπου 5.500 αναγνώστες διάβασαν τα συνολικά 20 άρθρα του Blog. Τα 7 από αυτά αποτελούν μεταφράσεις από αντίστοιχα άρθρα ξενόγλωσσων έγκυρων ιστοσελίδων. 

Παραθέτω το ΤΟΡ-7 του ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

Το άρθρο αυτό διαβάστηκε 3.000 φορές σε Ελλάδα και Κύπρο, αποδεικνύοντας πόσο ευαισθητοποιημένος είναι ο κόσμος στη χρήση κινητών από παιδιά.

Όλη η τρέλα της ελληνικής νομοθεσίας για τη χρήση Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Για την ιστορία, να αναφέρω ότι διαβάστηκε από ανθρώπους του Υπουργείου Παιδείας, που αφού το επιβεβαίωσαν, ανέλαβαν να επιλύσουν το ζήτημα. Ίδωμεν...

Το μεγάλο ενδιαφέρον που έδειξαν οι αναγνώστες για τις σύντομες οδηγίες του κειμένου με οδήγησε να έρθω σε επαφή με αναγνωρισμένο επίσημο φορέα τηλεπικοινωνιών προκειμένου να προχωρήσω σύντομα σε δημοσίευση επίκαιρων και έγκυρων δεδομένων. Νεότερα σε λίγες ημέρες...
 
Πριν από λίγες ημέρες 140 μαθητές Δημοτικών επιμορφώθηκαν σε πειράματα Φυσικής και Χημείας από ομάδα καθηγητών Φυσικής του Ν. Καβάλας. Σε ένα διάλειμμα μου, κατέγραψα σε βίντεο ένα πείραμα ενός συναδέλφου της ομάδας μας.

Θάνατοι από  selfies (!!;;)

Αναδημοσίευση ενός άρθρου που είχα γράψει πριν από ένα χρόνο στο eduportal.gr και είχε διαβαστεί περίπου 1600 φορές. Το άρθρο περιείχε προτάσεις, πολλές από τις οποίες έχουν εφαρμοσθεί πλέον στα σχολεία.

Το καμάρι μου. Η εφαρμογή που έφτιαξα για τους μαθητές μου της Γ' Γυμνασίου, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τα κινητά τους για να βοηθηθούν στην επίλυση ασκήσεων στο σπίτι. 

Μανόλης Κουσλόγλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου